7/11/2014

CLASS NOTES 07JUL -10JUL

ここで前週の私のレッスンの復習ができます。
ホワイトボードの写真を見るために下のリンクをクリックして下さい。
Here is a review of my lessons of the past week. Click on the link below for photos of my whiteboards.

Mr. John`s Whiteboards

CLASS NOTES 07JUL -10JUL

単語
HANGOVER 二日酔い
REGRET 後悔する
RIGHT-HANDED みぎきき
INJURY けが
MAGPIE かささぎ
PREGNANT 妊娠中
STONE-HEAD がんこ

フレーズ
On Tanabata we decorate bamboo branches.
七夕で、竹の枝を飾します。
What did you do yesterday?
昨日、何をしましたか?
How did you get here today?
どうやってここにきましたか?
How long did it take?
どのぐらいかかりましたか?
Thank-you for saying so!
言うってくれて、有難うございました。

********
MR. JOHN`S 英会話教室 in 上大岡. 生徒募集中!!

0 件のコメント:

コメントを投稿