10/12/2011

Halloween Costume

今年のHalloweenで私はどんなコスチュームを着るかな。去年はBatmanだった。皆子供は私のコスチュームが好きだった。一昨年はおばけだったが怖すぎた皆泣いちゃった。近所のおばさんにもしからさせた。

今年は私は何になるかな?子供の時に私はBatmanとSpidermanとSupermanだったがSpidermanは私の一番好きなコスチューム。安くて可愛いコスチュームを買いたい。


I`m wondering what kind of costume I will wear this year for Halloween.  Last year I was Batman.

The kids liked it. The year before last I was a ghost, but it was too scary and all the children cried. Even an old lady in the neighborhood scolded me!

I wonder what I will become this year!  When I was I child, I was Batman, Spiderman, and Superman, but I liked Spiderman the best!

I want to find a cheap and cute costume.


0 件のコメント:

コメントを投稿