2/29/2020

#691 Fasting - Part 1

Miami Today
Blog #691
Blog Topic: Fasting



Let’s get started!

Some of you may have noticed that I have slimmed down a little bit. I have heard many people say “John, your face looks thin.” The reason is because I have been fasting. Since the beginning of the year I have tried to only eat 1 meal a day, plus supplements. At first, it was hard because at lunchtime my stomach started growling and I became hungry. However, I found that if I could bear the feeling of hunger, I soon got over it. Before, I used to be so sleepy on the train in the morning after eating breakfast, and I always needed a nap after eating lunch. Now, I enjoy reading every morning on the train and working during my lunchtime. Furthermore, I have lots of energy for teaching in the afternoon! I was very impressed by this, so I decided to read some books on fasting. After that, I decided to challenge myself and fast for one week. TO BE CONTINUED…...

日本語 

皆さんの中には、私が少しスリムになったと気づいている方がいるかもしれません。「顔が細くなった」と多くの方が言うのを耳にします。そのわけは、私は今ダイエット(食餌療法)をしているからなのです。今年の初めから、サプリメントを加えた一日一回の食事を試みています。最初はとても大変でした。昼時になるとお腹はグウグウなり、実際お腹も空いてきます。
しかしながら、その空腹感を(しばらく)我慢すればじきに克服できることがわかりました。以前は朝食後の朝の電車の中ではとても眠くて、昼食後の仮眠も欠かせませんでした。でも今は朝の電車では読書を楽しみ、ランチタイムには仕事をこなすようになりました。さらになんと! 午後のクラスではより精力的に教える力を得ました。この現象には驚いています。
それで、私は断食に関する著書を読むことにしました。そしてそ後、一週間の断食に挑戦してみることにしました。
———続く—-


Question Time:
1. Have you ever tried fasting?
2. What is the longest period of time that you have gone without eating?
3. Does eating make you sleepy?

*Thank-you, Yaeko san for your translation!
********************************************


マイアミホーム
クラス情報
マンツーマン英会話
価格表
お問合せ



ブログをご覧いただきありがとうございます。 是非、お友達にも
のブログをご紹介ください。そして、あなたご自身のコメントも
寄せ下さい。今日も素晴らしい一日となりますように!

**********************************


https://eikaiwa.news/miamitoday

0 件のコメント:

コメントを投稿