10/18/2021

#747 Test Result





Key Words & Phrases:


  1. All in all -大体に於いて/大概 

  2. Carousel   回転式コンベア/ 回転木馬

  3.  To be clear of something

  4. maze       迷路


All in all, the whole route was about 5000 steps. The last station was a waiting room to receive my test result, and luckily it came back negative! They gave me a certificate, and I continued on to passport control.  I picked up my luggage at the carousel, and I was surprised to find an ANA lady waiting for me to help me find my luggage.  ANA is great!  The last stop was customs, and I was free and clear!  I made it!  I felt like a mouse that made it through a maze without getting eaten by a cat! 


まぁ、大体そのルートは5000歩といったところです。最後のチェックポイントは検査結果受取の待合室になっていて、幸い私の結果は陰性でした! 証明書を渡さ、れ、入国審査の方にさらに進みます。回転式コンベアーで自分の荷物を取りましたが、驚いたことにANAの女性が私の荷物を探す手伝いをするために待っていてくれました。ANAは最高です!最後は税関です。 何の問題もなくクリアしました。やりました!!

猫に食べられずに迷路通過に成功した、ネズミの様な気分でした!


******Thank-you, Yaeko san for your translation!*******


Yaeko's .25 cents:

Congratulations,Jerry 🐭!

Dodging Tom 😾, you finally found a way out of the Maze !!

You deserve big cheese🧀!   Bon appetit!


********************************************

ブログをご覧いただきありがとうございます。 是非、お友達にも

のブログをご紹介ください。そして、あなたご自身のコメントも

寄せ下さい。今日も素晴らしい一日となりますように!

**********************************

www.miamieikaiwa.jp


0 件のコメント:

コメントを投稿